لوازم لوله کشی ساختمان

5/5
فهرست مطالب ارائه شده در این مقاله:

یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت ساختمان، انجام ‌لوله کشی‌های مختلف مانند گاز، لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب و … ‌است. برای انجام این کار نیاز به ابزارآلات و وسایل مختلفی است که بدون وجود این ابزار امکان انجام آن وجود ندارد. بسیاری از افراد دوست دارند در حوزه ‌تأسیسات و ‌لوله کشی فعالیت کنند، اما باید توجه داشته باشید که بدون آشنایی با لوازم لوله کشی ساختمان و کسب مهارت در استفاده از ‌آن‌ها، نمی‌توانید در این کار موفق شوید.

ابزارآلات نیز در کیفیت و ویژگی‌های مختلف تولید می‌شوند و به کمک ‌آن‌ها امور ‌لوله کشی ساختمان سریع‌تر و راحت‌تر انجام شده و تا حد زیادی در زمان انجام کار صرفه‌جویی می‌شود. ‌علاوه‌براین، شما می‌توانید با بهره‌گیری از ‌آن‌ها ‌لوله کشی ساختمان خود را به بهترین نحو انجام دهید، بدون اینکه به لوله‌ها آسیب وارد شود. با توجه به موارد گفته شده، در ادامه قصد داریم به معرفی انواع لوازم لوله کشی ساختمان و کاربرد هر یک از ‌آن‌ها بپردازیم.

لوازم لوله کشی ساختمان

‌لوله کشی آب ساختمان

در گذشته ‌لوله کشی آب ساختمان، بیشتر با استفاده از لوله‌های فلزی گالوانیزه انجام می‌شد. اما امروزه به دلایل متعددی چون هزینه‌های بالا، وزن زیاد لوله‌های فلزی، دشواری نصب و زنگ‌زدگی لوله‌ها در طولانی مدت، کاربرد ‌آن‌ها بسیار کم شده است. در سال‌های اخیر، لوله‌های فلزی گالوانیزه جای خود را به لوله‌های پلیمری تک لایه پلی پروپیلن و لوله‌های سه لایه و پنج لایه کامپوزیتی در ‌لوله کشی آب ساختمان داده‌اند. این نوع لوله‌ها دارای مزیت‌های مختلفی چون عمر بالا، اجرای آسان و سریع، قیمت مناسب و عدم پوسیدگی در دراز مدت هستند. به کمک این نوع لوله‌ها، وضعیت ‌لوله کشی سرد و گرم آب ساختمان بهبود یافته و تا سال‌ها بدون مشکل و خرابی وظایف خود را انجام می‌دهد. ‌لوله کشی انشعابی از طریق لوله‌های پلیمری انجام می‌شود.

‌لوله کشی فاضلاب ساختمان

لوله کشی فاضلاب با هدف خارج کردن آب‌های آلوده از ساختمان انجام می‌گردد. ‌لوله کشی فاضلاب ساختمان از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از ‌آن‌ها وظایف خاصی به عهده دارد. اگر ‌لوله کشی فاضلاب به درستی انجام نشود پس از مدتی ساختمان با مشکلاتی چون گرفتگی لوله آشپزخانه، حمام و یا سرویس بهداشتی، نشت لوله‌های فاضلاب و دیگر موارد مواجه خواهد شد که منجر به صرف هزینه‌های بالا و وقت زیاد برای تعمیر آن می‌شود.

در ‌لوله کشی آب و فاضلاب معمولاً از لوله‌های پلیکا استفاده می‌شود. پلیکا یک نوع لوله PVC است که انعطاف‌پذیری بهبودیافته و با نام UPVC نیز شناخته می‌شود. استفاده از نسل جدید لوله ها به نام لوله پوش فیت نیز در بسیاری از مناطق در حال گسترش است. احتمال می رود لوله کشی پوش فیت به دلایل مزایای بسیار، از جمله نصب آسان و هزینه های تعمیر کمتر، فراگیر شود. انجام یک ‌لوله کشی فاصلاب بی‌نقص ‌علاوه‌بر دانش فنی نیاز به استفاده از لوازم لوله کشی ساختمان مناسب نیز دارد که در ادامه معرفی خواهد شد.

لوازم لوله کشی فاضلاب ساختمان

لوله کشی گاز ساختمان

‌لوله کشی گاز ساختمان اهمیت زیاد داشته و باید با دقت زیادی انجام شود. چرا که عدم اجرای درست آن می‌تواند منجر به بروز حادثه و صدمات جبران‌ناپذیر گرد. به همین دلیل برای انجام این کار باید از لوازم لوله کشی ساختمان مناسب استفاده شود. فرآیند ‌لوله کشی گاز ساختمان متناسب با نوع کاربری ساختمان انجام می‌گردد. به‌عنوان مثال، روش کار و نوع لوله‌های به کار رفته در ‌لوله کشی گاز مراکز صنعتی با ‌لوله کشی گاز خانگی متفاوت است. ‌لوله کشی گاز با لوله فولادی، پلاستیکی، لوله سفید و … به‌صورت توکار یا روکار انجام می‌شود. شما می‌توانید متناسب با نیازتان یک نوع لوله را انتخاب کنید که هر یک بسته به جنس و کیفیت، قیمت متفاوتی دارند. نصب شیرهای گاز مناسب، صاف و صیقل بودن سطح کار جوشکاری شده و همچنین عایق کاری لوله های گاز به طور صحیح، از الزامات این نوع ‌لوله کشی ‌است. برای خرید نوار تفلون با کارشناسان آریا تماس بگیرید.

لوازم لوله کشی گاز ساختمان

معرفی برخی از مهم‌ترین لوازم ‌لوله کشی ساختمان

همان‌طور که گفتیم ‌لوله کشی ساختمان شامل ‌لوله کشی گاز، آب و فاضلاب ‌است. همه لوازم لوله کشی ساختمان که استفاده می‌شوند کاربرد خاصی را دارند و اگر هرکدام از این وسایل نباشند امکان انجام لوله کشی به‌صورت اصولی و صحیح وجود نخواهد داشت. در ادامه قصد داریم برخی از مهم‌ترین لوازم لوله کشی ساختمان را معرفی کرده و به بررسی عملکرد و کاربرد ‌آن‌ها بپردازیم.

برای خرید لوله از کارخانه لوله گاز سپاهان با کارشناسان آریا تماس بگیرید. ۰۲۱۳۳۸۶۳۰۳۰

متر

برای انجام هر نوع ‌لوله کشی به ابزار اندازه‌گیری نیاز دارید. از این رو، انواع متر در مدل، طرح و جنس‌های مختلف در ‌لوله کشی استفاده می‌شود اما بهتر است از مترهای فلزی با بدنه پلاستیکی که قدرت ضربه‌پذیری بالا و انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، استفاده کنید.

کولیس

یکی از پر کاربردترین ابزار اندازه‌گیری در ‌لوله کشی ساختمان کولیس ‌است. این وسیله به دلیل دقت بالا و برخورداری از تنوع در اندازه‌گیری پارامترهای مختلف، کاربرد زیادی در انجام انواع ‌لوله کشی ساختمان دارد. به‌عنوان مثال، قطر خارجی و داخلی لوله با استفاده از کولیس قابل اندازه‌گیری است.

گونیا

گونیا یکی‌دیگر از لوازم لوله کشی ساختمان است که برای اندازه‌گیری زاویه کاربرد دارد. برای بررسی قائمه بودن دو لوله از گونیا استفاده می‌شود. این ابزار با توجه به نوع کار در جنس‌های مختلف وجود دارد.

انواع آچار برای ‌لوله کشی ساختمان

از لوازم لوله کشی ساختمان که نقش مهمی در انجام کار ایفا می‌کند، آچار ‌است. آچارهایی که در ‌لوله کشی استفاده می‌شوند انواع مختلفی داشته و هر یک از ‌آن‌ها کاربرد خاصی دارند. آشنایی کافی با عملکرد، کاربرد و نحوه استفاده از همه این آچارها برای یک لوله‌کش اهمیت بسیاری دارد و باید بتواند هر یک از ‌آن‌ها در جای مناسب به کار گیرد. این آچارها شامل آچار لوله گیر یا شلاقی، زنجیری، تسمه‌‌ای، فرانسه و سوئدی ‌است که در ادامه به معرفی هر یک از ‌آن‌ها خواهیم پرداخت.

آچار لوله‌گیر یا آچار شلاقی

اچار لوله گیر یا شلاقی از ملزومات لوله کشی

آچار لوله‌گیر یا آچار شلاقی یکی از مهم‌ترین لوازم لوله کشی ساختمان است که از آن برای باز و بسته کردن لوله‌ها استفاده می‌شود. این نوع آچار به دور لوله قفل شده و محکم آن را نگه می‌دارد تا به این وسیله بتوانیم لوله را بچرخانیم و کاملاً سفت کنیم. همچنین، لوله یا پیچ و مهره‌های هرز شده را هم می‌توانید به کمک آن باز کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آچار لوله گیر یا آچار شلاقی این است که دهانه آن را می‌توانید با توجه به قطر لوله مورد نظر خود تنظیم نمایید.

آچار زنجیری

آچار زنجیری دارای یک زنجیر بسیار محکم فولادی و فک با دندانه دو طرفه است. از این لوازم لوله کشی ساختمان می‌توانید برای باز و بسته کردن لوله‌های بزرگ استفاده کنید.

آچار زنجیری از لوازم لوله کشی ساختمان

آچار تسمه‌ای

آچار تسمه‌ای یکی از لوازم لوله کشی ساختمان متداول است. از این نوع آچار برای باز و بسته لوله‌ها بدون آسیب رساندن به ‌آن‌ها استفاده می‌شود. در صورتی که با استفاده از سایر آچارها نمی‌توان این کار را انجام داد. به عنوان مثال، از این نوع آچار برای باز و بسته کردن لوله‌های مسی که آسیب پذیر هستند، استفاده می‌شود.

آچار تسمه ای از لوازم لوله کشی ساختمان

آچار فرانسه

آچار فرانسه در لوازم لوله کشی

از آچار فرانسه می‌توان برای باز و بسته کردن انواع پیچ‌های شش و یا چهار گوش در اندازه‌های مختلف استفاده کرد.

آچار سوئدی

اچار لوله گیر سوئدی

عملکرد آچار لوله‌گیر سوئدی شباهت زیادی با آچار لوله‌گیر یا شلاقی دارد و از آن برای باز و بسته کردن انواع لوله با اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود. این نوع لوازم لوله کشی ساختمان در مکان‌هایی کاربرد دارد که امکان چرخش آچارهای دسته بلند دیگر وجود ندارد.

انبر دست قفلی

انبردست قفلی از لوازم و وسایل لوله کشی

انبر دست قفلی یکی از پر کاربردترین لوازم لوله کشی ساختمان ‌است. انبر دست قفلی بیشتر برای گرفتن یا نگه ‌داشتن لوله‌ها و اجسام دیگر به کار می‌‌رود. طرز کار این ابزار به این صورت است که باید اندازه‌ دهانه‌ انبر را با لوله مورد نظر خود تنظیم نمایید. این کار با چرخاندن پیچ انتهای دسته انجام می‌شود. سپس دسته‌های انبر را باز کنید و لوله یا جسم مورد نظر خود را در دهانه آن قرار دهید. برای رها کردن جسم هم باید ضامن داخلی دسته انبر قفلی را فشار دهید تا دهانه‌ آن باز شود.

انبر دست کلاغی

انبردست کلاغی از ملزومات لوله کشی گاز

انبر دست کلاغی از دو زبانه کشویی و قابل تنظیم تشکیل شده است که یک زبانه آن دارای انحنا بوده و دیگری صاف ‌است. یکی از زبانه‌ها می‌تواند در طول دسته نسبت به دیگری حرکت کرده و زاویه‌های مختلف ایجاد ‌کند که از این طریق اندازه‌های متفاوت برای دهانه انبر ایجاد می‌شود. از انبر دست کلاغی برای باز و بسته کردن لوله‌های بزرگ و یا اشکال غیر معمول استفاده می‌گردد. تنظیم کردن این ابزار بسیار آسان است و تنها کافی است که فک و زبانه بالا را با قطعه درگیر کرده و با فشردن یک دکمه فک پایین را ببندید.

لوله خم‌کن دستی و هیدرولیکی

لوله خم‌کن دستی و هیدرولیکی

لوله خم‌کنی دستی یا هیدرولیک یکی از ابزارهای مناسب برای خم کاری انواع لوله‌های برق، آب و … ‌است. این دسته از لوازم لوله کشی ساختمان در دو نوع دستی و هیدرلیک تولید می‌شوند.

گیره ‌لوله کشی

گیره لوله کشی از لوازم لوله کشی در ساختمان

از گیره ‌لوله کشی برای نگهداری لوله در هنگام برش دادن یا حدیده کاری استفاده می‌شود تا مانع از چرخش لوله‌ها حین کار گردد. گیره‌های مخصوص این کار به گونه‌ای لوله را نگه می‌دارند که هیچ آسیبی به قسمت خارجی آن وارد نشود. این نوع از لوازم لوله کشی ساختمان در سه نوع رومیزی، زنجیری و صحرایی در بازار عرضه شده‌اند.

حدیده

حدیده در وسایل لوله کشی

یکی از مهم‌ترین لوازم لوله کشی ساختمان حدیده ‌است که برای ایجاد رزوه بر روی لوله کاربرد دارد. حدیده به دو صورت دستی و برقی در بازار موجود است.

قلاویز

قلاویز برای رزوه دار کردن داخل لوله ها | لوازم لوله کشی در ساختمان

قلاویز یکی‌دیگر از لوازم لوله کشی ساختمان است که برای رزوه کردن سطح داخلی لوله‌ها کاربرد دارد. عمل برده‌برداری در این ابزار از طریق چند ردیف دندانه انجام می‌شود. ‌علاوه‌براین، در میان این دندانه‌ها شیارهای عمودی در نظر گرفته‌اند تا از طریق ‌آن‌ها هنگام رزوه‌زنی آب و صابون وارد شده و براده‌ها را خارج شوند. برای ساختن قلاویز معمولاً از فولاد تند بر یا فولاد کربنی استفاده می‌گردد. قلاویزها به‌صورت متریک و اینچی و راست گرد و چپ گرد تولید می‌شوند. همچنین، قلاویز در دو نوع دستی و ماشینی وجود دارد.

برقو یا کالیبراتور

برقو یا کالیبراتور در وسایل لوله کشی

در ‌لوله کشی به کمک لوله‌های پلیمری، برای آماده‌سازی لوله جهت نصب اتصالات از ابزاری به نام برقو یا کالیبراتور استفاده می‌گردد. از این نوع لوازم لوله کشی ساختمان برای صاف کردن سطح لوله بریده شده و آماده شدن برای قرار گرفتن اتصالات مورد نظر بر روی آن بهره می‌برند.

هنگامی‌که یک لوله پلیمری را برش می‌دهند، ممکن است در بخش داخلی ‌آن‌ها لبه‌های تیز و ضخیمی ایجاد شود و به همین دلیل آب با فشار کمتری از آن عبور کند. برای جلوگیری از این مشکل از طریق برقو لبه‌های تیزی که در اثر برش در لوله ایجاد شده را صاف می‌کنند تا فشار آب عبوری از لوله تنظیم شود. این ابزار دارای دو تیغه تیز از جنس آلومینیوم به همراه دسته‌های پلاستیکی ‌است و در اندازه‌های مختلف تولید می‌گردد.

لوله‌بر

لوله‌بر از لوازم لوله کشی ساختمان است که از آن برای برش دادن لوله‌های مختلف استفاده می‌شود. برای استفاده از آن باید لوله مورد نظر خود را به کمک گیره ‌لوله کشی ثابت نگه دارید و سپس با لوله‌بر آن را برش دهید. در هنگام استفاده از این دستگاه باید توجه داشته باشید که هر چند دور یک بار چرخش آن را نیم دور معکوس کنید تا دستگاه گیر نکند. این ابزار در دو نوع دستی و برقی موجود است.

گیج فشار

گیج فشار از لوازم لوله کشی ساختمان است که با استفاده از آن میزان فشار سیالات مختلف را اندازه‌گیری می‌کنند. به کمک این ابزار، می‌توانید مطمئن ‌شوید که در سیستم نشتی وجود ندارد.

اتصالات

‌علاوه‌بر لوازم لوله کشی ساختمان که در بالا ذکر شد، از انواع اتصالات لوله برای هدایت لوله به مسیر دلخواه در ‌لوله کشی ساختمان استفاده می‌شود که هر یک کاربرد خاصی دارند. همچنین، استفاده از اتصالات به تسهیل فرآیند تعمیر و نگهداری کمک می‌کند. چرا که در صورت خراب شدن هر بخش از لوله، تنها همان بخش تعویض می‌شود. برای وصل کردن اتصالات به لوله‌ها به تجهیزاتی چون دستگاه جوش، چسب و … نیاز است. لوله و اتصالات از مهمترین لوازم لوله کشی ساختمان هستند. در ادامه به معرفی برخی از پر کاربردترین اتصالات ‌لوله کشی خواهیم پرداخت.

مهره ماسوره

مهره ماسوره واشردار

مهره ماسوره از لوازم لوله کشی ساختمان است که برای اتصال دو قسمت از لوله استفاده می‌شود. مهره ماسوره ساختاری سه تکه دارد که دو تکه آن روی دو لوله سوار شده و قسمت وسط مانند یک پل، ‌آن‌ها را به هم وصل می‌کند. دو لوله را که می‌خواهیم به هم وصل کنیم به‌صورت نر و ماده هستند. از مهره و ماسوره در ‌لوله کشی آب و فاضلاب استفاده زیادی می‌شود. مهره و ماسوره‌ها در انواع گالوانیزه، پلیمری، پرسی و برنجی و در قطرهای مختلف تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد.

مشخصات مهره ماسوره تولیدی آریا را از اینجا جویا شوید : قیمت مهره ماسوره گازی

لوله مغزی

یکی‌دیگر از لوازم لوله کشی ساختمان، لوله مغزی‌ها هستند. لوله مغزی به اتصالات کوتاهی گفته می‌شود که دو سر آن رزوه شده است. به همین دلیل تعویض این نوع اتصالات آسان ‌است.

سه راهی و چهار راهی

قیمت انواع سه راهی گازی

سه راهی‌ها و چهار راهی‌ها در ‌لوله کشی ساختمان کاربرد زیادی دارند. از ‌آن‌ها برای ایجاد انشعاب‌های فرعی در مسیر ‌لوله کشی اصلی بهره می‌برند. این نوع اتصالات انواع مختلفی دارند. برخی از ‌آن‌ها برای گوشه دیوار طراحی شده‌اند و در مواردی هم برای هی انشعاب اندازه متفاوتی در نظر گرفته شده است.

آریا جام تولید کننده انواع مختلف سه راهی گاز اعم از سه راهی درزدار، سه راهی مانیسمان، سه راه مانیسمان رده ۴۰ و سه راه دنده ای می باشد.

درپوش لوله

قیمت انواع کپ گازی و اتش نشانی

یکی دیگر از لوازم لوله کشی ساختمان درپوش لوله یا کپ می باشد. درپوش لوله یک نوع اتصال ساختمانی ساده است که از آن برای مسدود کردن لوله‌ها استفاده می‌شود. درپوش لوله در ابعاد، شکل و جنس مختلف تولید می‌شود.

آریا جام تولید کننده انواع درپوش جوشی استاندارد می باشد. قیمت کپ جوشی

زانویی

قیمت انواع زانو جوشی | قیمت اتصالات جوشی درزدار

یکی از پر مصرف ترین لوازم لوله کشی ساختمان، زانویی می باشد.برای تغییر جهت ‌لوله کشی در ‌لوله کشی ساختمان از یک نوع اتصال به نام زانویی استفاده می‌شود. زانویی در زاویه‌های مختلف تولید می‌شود و بسته به زاویه مورد نیاز، زانویی مناسب انتخاب می‌گردد.

آریا جام تولید کننده انواع زانو جوشی استاندارد می باشد. قیمت زانو جوشی

سردنده

یکی دیگر از لوازم لوله کشی ساختمان سردنده می باشد. سردنده برای اتصال لوله و اتصالات جوشی به لوله و اتصالات دنده ای می باشد.

آریا جام تولید کننده انواع سردنده گاز از جمله سردنده درزدار، سردنده مانیسمان، سردنده پایه بلند، سردنده رده ۴۰ می باشد.

انواع بست لوله :

بست لوله اصولاً یکی از ملزومات هرگونه شبکه لوله کشی سیال می باشد. هر نوع لوله کشی نیاز به تثبیت شبکه، در محل‌های ثابتی از ساختمان دارد. با توجه به وزن سیال عبوری و وزن شبکه لوله کشی در هر نوع کاری، نیاز است تا از انواع بست لوله استفاده گردد.

در اتصالات گاز آریا انواع بست لوله گاز تولید و ارائه می گردد:

  1. بست تک پیچ یا بست یک طرفه
  2. بست دو پیچ یا بست دو طرفه
  3. بست پایه دار
  4. بست تی
  5. بست رگلاژی
  6. بست زرد
  7. بست علمکی ارتفاع ۵ سانت
  8. بست علمکی ارتفاع ۷ سانت

برای خرید بست فلزی با کارشناسان آریا ۰۲۱۳۳۸۶۳۰۳۰ تماس بگیرید.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری :

یکی از مراحل مهم در ساخت ساختمان، ‌لوله کشی‌های مختلف شامل گاز، آب، فاضلاب و … ‌است. برای انجام ‌لوله کشی نیاز به ابزار آلات و وسایل مختلفی است. بدون وجود لوازم لوله کشی ساختمان امکان انجام این کار به‌صورت درست و اصولی وجود ندارد. حرفه ‌لوله کشی و ‌تأسیسات ساختمان از جمله مشاغل پر درآمد ‌است که طرفداران زیادی دارد. اما بدون آشنایی با ابزار و ملزومات ‌لوله کشی و کسب مهارت در استفاده از ‌آن‌ها نمی‌توان در این کار موفق شد.


شاید این مقاله برایتان جذاب باشد: اسپرینکلر چیست ؟


آچارها از ابزار ‌لوله کشی بسیار پر کاربرد هستند. برخی از مهم‌ترین آچارهای ‌لوله کشی شامل آچار لوله گیر یا شلاقی، زنجیری، تسمه‌ای، فرانسه و سوئدی ‌است. ‌علاوه‌براین، به لوازم لوله کشی ساختمان دیگری مانند انبردست قفلی و کلاغی، گیره، حدیده، برقو یا کالیبراتور، لوله بر، لوله خم‌کن دستی یا هیدرولیکی و دیگر ابزارها نیز نیاز است.

همچنین از اتصالات مختلفی مانند مهره ماسوره، لوله مغزی، سه راهی، چهار راهی، درپوش لوله، زانوایی و … برای هدایت لوله به مسیر دلخواه در ‌لوله کشی ساختمان استفاده می‌شود که هر یک کاربرد خاصی دارند. استفاده از اتصالات به تسهیل فرآیند تعمیر و نگهداری هم کمک می‌کند. برای وصل کردن اتصالات به لوله‌ها به تجهیزاتی چون دستگاه جوش، چسب و … نیاز است.

دانلود فایل پی دی اف لوازم لوله کشی ساختمان

امیدواریم از مقاله ” لوازم لوله کشی ساختمان ” لذت برده باشید.


با تشکر از اینکه سایت رسمی تولید کننده اتصالات جوشی آریا جام را انتخاب کرده‌اید.

نیاز به لوله و اتصالات جوشی و ملزومات لوله کشی گاز دارید؟ به بخش لیست قیمت اتصالات مراجعه فرمایید.

در صفحه قیمت اتصالات، می توانید از قیمت اتصالات مانیسمان و قیمت لوله گاز مانیسمان برای لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی مطلع شوید.

میدانستید برای لوله کشی گاز فشار قوی ، خرید اتصالات فشار قوی استاندارد، تضمین کننده جان و مال مصرف کننده و تضمین کننده اعتبار پیمانکار ساختمان می باشد؟

آریا جام تولید کننده اتصالات فشار قوی استاندارد با برند بنکار آریا می باشد. تمامی اتصالات فشار قوی این کارخانه، دارای حک استاندارد می باشد.

برای لوله کشی گاز روکار ، نیاز به اتصالات لوله سیاه و اتصالات درزدار دارید؟ قیمت لوله درزدار سیاه و  قیمت اتصالات جوشی درزدار آریا را ببینید و با تخفیف خوب خریداری کنید!

پایین بودن قیمت اتصالات ، در کنار بالا بودن کیفیت و مشتری مداری، از مهمترین علت محبوبیت شرکت آریا می باشد. در کنار تمامی این مزایا، آریا تمامی تولیدات خود را گارانتی مادام العمر کرده است تا با خیال راحت اقدام به خرید لوازم لوله کشی ساختمان نمایید. خرید عمده لوله گاز از کارخانه های بسیار معتبر تولید لوله، جهت تولید اتصالات جوشی گاز و نظارت بالا بر کیفیت لوله های خریداری شده، باعث شده تا خریداران این مجموعه با خیال راحت اقدام به خرید لوله گازی استاندارد با قیمت مناسب نمایند. لذا شاهد حجم بالای خرید و فروش لوله گازی در این مجموعه هستیم. برای خرید لوله گاز سپاهان با کارشناسان آریا تماس بگیرید.

میدانستید آریا به عنوان نمایندگی لوله سپاهان و دیگر برندهای معتبر لوله گازی، ارائه دهنده لوله سپاهان گاز، لوله api ، لوله رده ۴۰ ، لوله گازی روکار سنگین، لوله مانیسمان رده ۲۰ می باشد.

خرید عمده لوله گاز از کارخانه های بسیار معتبر تولید لوله، جهت تولید اتصالات جوشی گاز و نظارت بالا بر کیفیت لوله های خریداری شده، باعث شده تا خریداران این مجموعه با خیال راحت اقدام به خرید لوله گازی استاندارد با قیمت مناسب نمایند. لذا شاهد حجم بالای خرید و فروش لوله گازی در این مجموعه هستیم.

در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات لوله گاز فلزی اعم از اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست لوله تولید می گردد. قیمت تمامی این محصولات در صفحه لیست قیمت لوله و اتصالات موجود می باشد.

هر آنچه در حوزه لوله کشی گاز اعم از  لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار، لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی فشار قوی بخواهید، با کیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم است.

کافی است با شماره ۰۲۱۳۳۸۶۳۰۳۰ در ساعات کاری ما تماس بگیرید. یا با واتساپ شرکت ۰۹۳۹۳۸۶۱۵۵۸ در ارتباط باشید.

در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به تولید لوله و اتصالات بیابید.

ویدیوهای صنعتی در حوزه تولید، در صفحه‌ اینستاگرام آریاپایپ قابل مشاهده می باشد.

لوازم لوله کشی ساختمان
اشتراک گذاری:
این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *