جهت مشاهده استاندارد ۳۰۷۶ موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی اتصالات گاز استاندارد کلیک کنید.

جهت مشاهده مبحث هفدهم لوله کشی گاز ساختمان مبحث لوله کشی گاز استاندارد کلیک کنید.

گواهینامه های استاندارد کیفیت اتصالات جوشی گاز :

نتایج آزمون و تست محصولات اتصالات جوشی آریا :

طبق ضوابط اداره استاندارد ملی ایران, تمامی محصولات استفاده شده در لوله کشی گاز و لوله کشی آتش نشانی , شامل استاندارد اجباری می باشد.
اصولاً در مبحث گاز، با توجه به خطرات بالای اجرا ,ضریب اطمینان بسیار بالایی لحاظ گردیده است.
در اتصالات جوشی مانیسمان، محصولات تا ۱۷۰ بار فشار ، معادل حدود ۲۵۰۰ پوند یا psi تست میگردد. این در جایی است که فشار گاز مصرفی در گاز خانگی ۱/۴psi و در گاز فشار قوی ۶۰psiمیباشد. این الزام در اغلب کالاهای پرخطر و تحت فشار لحاظ می گردد.
تست محصولات لوله کشی گاز , از نوع تست تخریبی می‌باشد. به این روش که ابتدا سر قطعه با کپ یا کورکن جوش خورده و مسدود می گردد. سپس فشار داخل قطعه توسط نوعی سیال تا بیش از ۱۷۰ بار فشار بالا برده می شود . فشار آزمون بسیار بسیار بالاتر از فشار مصرفی می باشد.
جهت اطمینان در کیفیت محصولات اتصالات جوشی آریا، تعدادی از قطعات در آزمایشگاه اتصالات آریا تست می گردد. ضمنا به فاصله های زمانی کوتاه، در آزمایشگاه متالوژی رازی نیز تست صورت می گیرد.
نتایج آزمون شامل چندین مرحله علاوه بر تست هیدرواستاتیک میباشد.
یکی از بخش‌های مهم آنالیز در اتصالات جوشی ، آنالیز شیمیایی می‌باشد. در آنالیز شیمیایی مواد تشکیل دهنده و درصد های مربوطه آنالیز می گردد.
یکی از مهم‌ترین عناصر اثر گذار در کیفیت لوله و سختی آن سیلیس si میباشد. خارج از رنج بودن سیلیس باعث شکنندگی یا تغییر فرم قطع می گردد.
نتایج تست و آزمون اتصالات جوشی آریا، در سایت اداره استاندارد ایران بارگذاری گردیده است. ناظر اداره استاندارد به فاصله های زمانی و بدون هماهنگی قبلی در مجتمع تولیدی اتصالات گاز آریا حاضر می گردد.
استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران ، ضامن کیفیت اتصالات جوشی می باشد.

با تشکر از اینکه سایت رسمی اتصالات جوشی آریا جام را انتخاب کرده‌اید.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها، به بخش لیست قیمت اتصالات گازی مراجعه فرمایید.
در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به روش تولید اتصالات جوشی مانند روش تولید سه راهی گازی، تولید زانو گرم، تولید زانو به روش سرد بیابید.

مقالات جامعی در حوزه تولید ملزومات لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی، در صفحه‌ اینستاگرام آریاپایپ دسترس می باشد.

آریا جام به عنوان نمایندگی لوله سپاهان و دیگر برندهای معتبر لوله گازی، ارائه دهنده لوله سپاهان گاز، لوله رده ۴۰، لوله گازی روکار سنگین، لوله رده ۲۰ می باشد.

ارزانترین و بهترین اتصالات گاز در سطح تولید کنندگان اتصالات جوشی را در این مجموعه در دسترس قرار داده ایم.

بهترین قیمت لوله گاز مانیسمان و قیمت لوله گاز سپاهان را از آریا گاز بخواهید.

در میان شرکت های تولید کننده اتصالات گاز، آریا جام بزرگترین شرکت تولید کننده اتصالات جوشی در ایران می باشد.

بهترین ها را از آریا جام بخواهید.

در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست تولید می گردد.

علاوه بر خرید بدون واسطه اتصالات گاز، می توانید لوله سپاهان گاز و دیگر لوازم لوله کشی گاز را نیز به قیمت نمایندگی از آریاجام تهیه فرمایید.

هر آنچه در حوزه لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار، لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی فشار قوی بخواهید، با کیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم است.

کافی است با شماره ۳۰ ۳۰ ۸۶ ۳۳ ۰۲۱ در ساعات کاری ما تماس بگیرید.

زانو جوشی درزدار | خرید زانو درزدار