بازکردن لوله فاضلاب

5/5
فهرست مطالب ارائه شده در این مقاله:

گرفتگی لوله فاضلاب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد …

یک روز معمولی به سراغ شیر آب میروید تا میوه ها را بشویید و یا شاید هم قصد شستن ظروف را داشته باشید. در حین کار متوجه اتفاقی عجیب می شوید؛

«لوله گرفته است و آب از سینک خارج نمی شود! »

گرفتگی لوله فاضلاب

اوضاع وقتی بدتر می شود که این اتفاق در توالت بیفتد. بدون شدن شما در این شرایط هر چه در چنته باشید را رو خواهید کرد و از هر طریقی اقدام به باز کردن لوله فاضلاب خواهید کرد. اگر جواب لازم را نگیرید، با فکری آشفته به سراغ تلفن خواهید رفت تا با لوله کش تماس بگیرید و جویای هزینه ها بشوید، اما راه بهتری هم هست.

مثل همیشه تکنولوژی در خدمت شماست و می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک ویژه ای بکند. پس کافیست به جای زنگ زدن به لوله کش، مرورگر گوشی خودتان باز کنید و دنبال راهکار بگردید.

این مقاله دقیقاً با هدف کمک به شما در این شرایط نوشته شده و با یک جستجوی ساده به این مقاله خواهید رسید. ماقصد داریم تا به شما چند راهکار بسیار خوب و کاربردی در این زمینه معرفی کنیم تا به راحتی گرفتگی لوله را برطرف کنید. پس با ما همراه باشید تا به شما راههای کاربردی برای باز کردن لوله فاضلاب را معرفی کنیم.

برای شروع به سراغ علائم و نشانه هایی می‌رویم که خبر از گرفتگی لوله فاضلاب میدهند.

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب

همه ما با کم و بیش با نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب آشنا هستیم. این نشانه ها عبارتند از:

  • وجود بوهای بد و عجیب در حمام و توالت با وجود استفاده از آب فراوان و شستشو
  • زمان نسبتاً زیاد و غیرمعمول برای تخلیه سینک
  • جمع شدن آب در اطراف لوله فاضلاب حمام در هنگام دوش گرفتن
  • پس از استفاده از توالت ایرانی یا فرنگی فاضلاب به کندی تخلیه می‌شود و یا اینکه فقط بخش مایع تخلیه می شود، آن هم با گذشت زمان نسبتاً طولانی!

هر یک از این نشانه ها به شما این اخطار می دهند که به زودی و به احتمال زیاد با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه خواهید شد و باید برای برطرف کردن این مشکل چاره ای بیندیشید.

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب

بهتر است قبل از تماس و انجام هر هزینه ای بهتر است این کارها را انجام دهید، چرا که با جواب گرفتن از هر کدامشان دیگر نیازی به هزینه های اضافی نخواهید داشت. در اولین گام نیاز به تشخیص علت گرفتگی لوله فاضلاب داریم که امری بسیار مهم است.

تشخیص علت گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب می شود گرفتگی لوله فاضلاب را به طور کامل باز کنید، تشخیص صحیح علت و دلیل گرفتگی لوله فاضلاب است. اگر بتوانید علت گرفتگی لوله را به خوبی تشخیص دهید آن وقت می توانید به راحتی مشکل را حل کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب با مو

از مهمترین دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • جمع شدن مو و پرز
  • ریختن مصالح ساختمانی مانند سیمان
  • تجمع روغن و چربی
  • گیر کردن اشیا بزرگ و کوچک
  • نصب نادرست سیفون 
  • کم بودن شیب لوله و لوله کشی اشتباه
  • گیر کردن دستمال کاغذی و موارد مشابه 
  • تفاله مواد غذایی
  • رسوب و جرم

راه های باز کردن لوله فاضلاب

با توجه به این که گرفتگی می تواند در اثر هر کدام از این موارد باشد، ما چند راه بسیار کاربردی را به شما معرفی میکنیم که امتحان هر یک از آنها ممکن است کار شما را راه بیندازد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با آب گرم

برای باز کردن گرفتگی های ساده  لوله فاضلاب کافیست یک ظرف آب گرم را از ارتفاع ۵۰ سانتی متری درون لوله فاضلاب بریزید. هدف گیری خوب از الزامات این روش است و باید آن را با احتیاط انجام دهید. با چند بار تکرار این کار نتیجه بهتر خواهد شد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با آب گرم

ساده و سریع! این یک توصیف بسیار خوب برای این روش است. جالب است بدانید که این روش می تواند به عنوان مکمل برای سایر روش ها هم استفاده شود. شما می توانید این روش را چندین بار انجام دهید و در صورت جواب نگرفتن سراغ یک مکمل برای آن بروید.

در کنار آب گرم می توانید پودر یا مایع شوینده نیز استفاده کنید که نتیجه کار را بهتر کند. در ادامه ما این روش را برایتان شرح داده ایم.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با آب جوش و شوینده

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با این روض، باید مقداری پودر شوینده یا مایع شوینده را در آب گرم حل کنید تا آب کی کف کند و شوینده در آب حل شود شود. حالا باید محلول را داخل لوله فاضلاب بریزید.

این محلول برای لوله فاضلاب حکم روان کننده را دارد و با توجه به خاصیت ضد چربی و گرمای بالایش، گرفتگی های ناشی از چربی و روغن را تا حدود زیادی برطرف می کند.

اگر لوله با اولین امتحان باز نشد، بهتر است چند بار دیگر هم این کار را تکرار کنید تا مشکل رفته رفته برطرف شود.

فراموش نکنید که بهتر است در انتهای کار یک کتری آب جوش هم برای شستشوی نهایی، داخل لوله فاضلاب بریزید. این روش بسیار ساده به احتمال بالا مشکلتان را حل خواهد کرد

باز کردن لوله فاضلاب با ساخت قلاب از آویز فلزی لباس

این روش برای خارج کردن آشغال هایی که در داخل لوله جمع شده اند و جلوی خروج آب را میگیرند بسیار کاربردی است. به این منظور باید گیره آویز لباس را به صورت صاف دربیاورید و فقط سر آن را به شکل قلاب باقی بگذارید. 

باز کردن لوله فاضلاب با ساخت قلاب از آویز فلزی لباس

حالا باید مانند یک ماهیگیر قهار قلاب را داخل لوله کنید و آشغال ها را یکی پس از دیگری از داخل لوله فاضلاب خارج کنید.

در آخر کار هم از یک کتری آب جوش برای شستشوی نهایی لوله استفاده نمایید. به همین سادگی!

باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه

برای باز کردن لوله فاضلاب با این روش کافیست که چند قاشق جوش شیرین را به همراه سرکه در داخل لوله بریزید و ۳۰ دقیقه صبر کنید.

باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه

همان طور که در کتاب علوم پنجم دبستانتان نیز به این موضوع اشاره شده بود، ترکیب این ۲ ماده سبب ایجاد یک واکنش شیمیایی می شود که به طور کلی حالتی اسیدی دارد. 

اسید حاصل از این واکنش می تواند در رفع گرفتگی لوله فاضلاب کاملاً موثر عمل کند. بهتر است این روش کارآمد را با رعایت ایمنی و احتیاط انجام دهید. یک نکته دیگر این است که می توانید میزان سرکه و جوش شیرین را بسته به قطر لوله و میزان گرفتگی کم و زیاد کنید.

واکنش شیمیایی حاصل از این روش کمک می کند تا موی بلند، چربی و روغنی که به جداره های لوله چسبیده و مانع از عبور آب می شود به طور کامل از بین برود. علاوه بر مو و چربی این محلول لجن و لعاب را نیز پاک می کند.

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب

در انتها برای تکمیل کار می توانید از روش باز کردن لوله فاضلاب با آب گرم نیز استفاده کنید.

ساخت وکیوم با جاروبرقی تر و خشک

اگر در منزل یک جاروبرقی تر و خشک دارید می توانید آن را با چند ترفند ساده  به یک ابزار فوق العاده برای باز کردن لوله تبدیل کنید. این جاروبرقی ها توانایی این را دارند که به یک دستگاه وکیوم عالی تبدیل شوند تا عوامل گرفتگی لوله ها را خارج کنند و مسیر را برای عبور آب باز کنند. 

برای انجام این کار کافیست لوله جاروبرقی خودتان را وارد لوله فاضلاب کنید و اطراف لوله را نیز به خوبی پوشش دهید تا مکش جاروبرقی ازبین نرود. 

حالا باید جاروبرقی را روشن کنید و با افزایش قدرت و قرار دادن جاروبرقی روی آخرین درجه هر چیزی که داخل لوله است را بیرون بکشید. به این ترتیب به کمک نیروی مکش جاروبرقی تمام آشغال هایی که لوله را بسته بودند، خارج می شوند و مسیر عبور فاضلاب باز می شود. 

در انتها می توانید از روش سطح آب گرم – در صورت نیاز به همراه پودر یا مایع شوینده – برای تکمیل کار استفاده کنید. این روش برای باز کردن گرفتگی های لوله فاضلاب ناشی از ورود آشغال بسیار خوب و کاربردی است.

لیست قیمت لوله گاز را در این صفحه ببینید : قیمت اتصالات

استفاده از کاستیک سودا یا سود سوزآور برای باز کردن لوله

در ادامه باز هم به سراغ یک راه حل بسیار موثر شیمیایی خواهیم رفت. این ماده به سادگی قابل تهیه است و کاربرد بسیار خوبی هم در باز کردن لوله فاضلاب دارد. در ابتدا باید کمی بیشتر با آن آشنا شویم.

سدیم هیدروکسید ( به انگلیسی: Sodium hydroxide ) که به آن کاستیک سودا (به انگلیسی: Caustic Soda) نیز می‌گویند دارای فرمول شیمیایی NaOH است. این ترکیب معدنی از نظر ظاهری جامد و سفید رنگ می باشد و نام تجاری آن نیز سود سوزآور است.

از نظر علمی نیز باید بدانید که این ماده می تواند باعث سوختگی های شیمیایی شود که همین ویژگی می تواند باعث از بین رفتن آشغال های درون لوله شود و گرفتگی لوله را برطرف کند.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این روش باید حتماً از محافظ چشم و دستکش استفاده کنید و تا حد امکان نکات ایمنی را برای استفاده از سود سوز آور رعایت کنید تا خودتان را دچار دردسر نکنید.

کافیست که آب و سود سوزآور را با نسبت ۱ به ۲۰ با هم ترکیب کنید و با یک چوب بلند مقداری آن را هم بزنید تا سود سوزآور در آب حل شود. از نظر شیمیایی ترکیب این ماده با آب همراه با ایجاد گرما و مقداری گاز خواهد بود.

حالا باید محلول را به داخل لوله بسته شده بریزید. این محلول اثر خودش را بعد از گذشت ۱ ساعت روی جرم های داخل لوله می گذارد و بپس از آن باز کردن لوله فاضلاب به سادگی ممکن خواهد شد.

بهتر است که بعد از استفاده از ریختن سود سوزآور، یک سطل آب گرم را داخل لوله بریزید تا کار را به نحو احسن به اتمام برسانید.  

تمیز کردن لوله و اتصالات سیفون روشویی

گاهی اوقات گرفتگی لوله فاضلاب مربوط به مسیر قبل از ورود به فاضلاب است و برای برطرف کردنش نیز باید فقط اتصالات سیفون را بررسی و در صورت نیاز تمیز کنیم. 

این روش شاید در نگاه  اول کمی سخت و غیر عادی باشد، اما در عمل بسیار ساده و آسان است و برای انجام دادن آن نیازی به فرد متخصص و دست به آچار نداریم. فقط کافیست چند نکته را رعایت کرده و کار را شروع کنید.

اولین نکته این است که از فرآیند باز کردن اتصالات سیفون فیلم بگیرید تا هنگام بستن آن دچار دردسر نشوید و یک راهنمای خوب برای تکمیل کار داشته باشید.

بعد از تنظیم دوربین حالا وقت این است که سیفون زیر سینک را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید. استفاده از شوینده مناسب، فرچه و آب گرم در این کار به شما کمک ویژه ای خواهد نمود. خیلی مواقع آشغال غذا، چربی و روغن درون سیفون جمع می شوند و نقش یک فیلتر را برای عبور آب بازی می کنند و مسیر خروجی فاضلاب را مسدود میکنند.

تمیز کردن لوله و اتصالات سیفون روشویی

اگر دقت کرده باشید در زیر سینک ظرفشویی لوله ای خرطومی شکل وجود دارد که با آن در مسیری یک U را درست می کنند. این U یک انحراف را در مسیر عبور آب ایجاد می‌کند تا جلوی عبور اجسام را بگیرد. 

اگر انگشترتان در فاضلاب بیفتد، این لوله خرطومی برای شما نقش یک فرشته نجات را بازی خواهد کرد اما در حالت عادی نیز این لوله جلوی عبور سایر اجسام را می گیرد و به مرور زمان باعث مسدود شدن راه عبور آب می شود.

به همین دلیل احتمال دارد گرفتگی به خاطر پر شدن آن باشد و رسیدگی به وضعیت آن برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بسیار موثر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که استفاده از یک سطل در زیر سیفون به شما کمک میکند که تا در حین تمیزکاری آشپزخانه را کثیف نکنید.

باز کردن لوله فاضلاب با فنر

استفاده از فنر لوله بازکن نیز یکی از راههای خوب برای بازکردن لوله فاضلاب است. فنر لوله بازکنی در واقع یک سیم بلند و به شکل فنر است که به راحتی می تواند وارد لوله شده و گرفتگی ها را برطرف کند. فنرهای لوله بازکن به دو دسته برقی و دستی تقسیم میشوند

طبیعی است که شما در منزل باید از نوع دستی آن استفاده کنید که برای تهیه آن باید ابزار فروشی مراجعه کنید.

باز کردن لوله فاضلاب با فنر دستی

نوع برقی این فنر ها به دریل وصل می شوند و قدرت بسیار بالایی در بازکردن مسیر لوله دارند، این فنرها باید توسط افراد متخصص استفاده شوند. فنرهای دستی بر خلاف فنرهای برقی توان رسوب گیری و یا از بین بردن اشیا را ندارند و از آنها باید فقط برای باز کردن گرفتگی های سطحی استفاده کرد.

باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و نمک

برای به کار بردن این روش کافیست نصف فنجان جوش شیرین و نصف فنجان نمک را با هم ترکیب کنید و در داخل لوله بریزید. بعد از چند دقیقه باید آب گرم را داخل لوله فاضلاب بریزید.

باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و نمک

ترکیب آب گرم و نمک همراه جو شیرین منجر به یک واکنش شیمیایی می شود که می تواند در اثر آن بسیاری از مواد زائد و چربی و جرم درون لوله از بین میرود.

توجه داشته باشید که این ترکیب استثنایی در پیشگیری از گرفتگی لوله نیز بسیار موثر عمل میکند. بسیار عالی است. فقط کافیست که به صورت دو هفته یکبار و مداوم از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که پس از اتمام عملیات بهتر است روش آب گرم را برای شستشوی نهایی لوله انجام دهید.

رفع گرفتگی لوله با فشار آب 

اگر گرفتگی در سینک ظرفشویی یا وان حمام باشد، می توان روش جالب دیگری را نیز به کار بست. به این منظور باید اول جوش شیرین و سرکه در لوله بریزید و حدود ۱ ساعت صبر کنید.

حالا باید درپوش خروجی را قرار دهید تا وان یا سینک با آب گرم پر شود. با برداشتن درپوش، فشار آب به کمک جوش شیرین و سرکه تمام مواد زائد مانند مو را  را از لوله خارج خواهد کرد. این روش برای رفع گرفتگی لوله با مو بسیار موثر است.

جدای از این روش برای ایجاد فشار آب می توانید از دستگاه کارواش خانگی نیز کمک بگیرید، چرا که فشار آب  این دستگاه می تواند مسیر عبور فاضلاب را به خوبی باز کند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با اسید رقیق

برای تهیه اسید لوله بازکن میتوانید به فروشگاه ها مراجعه کنید و محلول لوله بازکن مورد نظر خودتان را تهیه کنید. برندهای زیادی هستند که این محلول ها را ارائه می دهند و استفاده از آنها نیز بسیار ساده است.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با اسید

توجه داشته باشید که اسیدهای بسیار قوی اصلاً برای باز کردن لوله مناسب نیستند و نباید به هیچ عنوان از آنها استفاده کنید. علاوه بر خطرناک بودن اسیدها برای سلامتی شما، اسیدهای بسیار قوی و غلیظ می توانند به واسطه قدرت خورندگی بالای خودشان 

به لوله ها و اتصالات لوله آسیب های جدی وارد می‌کنند.

پس بهتر است در این مورد به جای استفاده از اسیدهای قوی تر به شرکت های سازنده محلول لوله باز کن اطمینان کنید و طبق دستورالعملی که روی آنها نوشته شده است عمل کنید تا به نتیجه مورد نظر خودتان برسید.

باز کردن لوله فاضلاب با تلمبه

تلمبه های لوله بازکن انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها برای یک لوله فاضلاب خاص می باشند. شرکت های سازنده برخی از تلمبه ها را صرفاً برای توالت ها و برخی دیگر را نیز برای استفاده در کف شوی و سینک تولید می کنند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با تلمبه

رفع گرفتگی لوله با تلمبه بسیار ساده است. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با تلمبه کافیست که تلمبه را روی خروجی لوله فاضلاب قرار دهید و چندین بار آن را بالا و پایین کنید. به همین سادگی!  

بسته به میزان گرفتگی لوله شاید لازم باشد که این کار را چند بار  تکرار کنید تا گرفتگی لوله به طور کامل رفع شود. مانند روش های قبلی بعد از اتمام این روش نیز بهتر است تا پس از رفع گرفتگی لوله فاضلاب، درون لوله یک سطح آب گرم بریزید تا درون لوله شستشو داده شود و ضایعاتی باقی نماند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با جوهر نمک

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که جوهر نمک یک اسید بسیار بدبو و خورنده است که خاصیت اکسیداسیون بسیار بالایی نیز دارد. به همین منظور بهتر است برای حفاظت از دستان خودتان حتماً از دستکش استفاده کنید و ماسک و محافظ صورت را نیز فراموش نکنید.

به خاطر داشته باشید که احتیاط شرط اصلی انجام این کار است. برای این کار باید ۳ پیمانه جوهر نمک را در ۴ لیتر آب بریزید و آن را هم بزنید. سپس این محلول قوی را درون لوله گرفته شده بریزید. برای این که محلول به خوبی عمل کند باید حدود ۱ ساعت صبر کنید. بعد از گذشت زمان باید باز شدن لوله را تست کنید. 

برای تست لوله هم میتوانید از روش سطل آب گرم استفاده کنید. آب گرم هم نقش تمیز کننده و هم نقش تست کننده لوله فاضلاب را دارد.

باز هم تاکید می کنیم که در استفاده از اسیدها برای باز کردن لوله فاضلاب زیاده روی نکنید و حتماً نکات ایمنی را رعایت کنید تا خودتان را به دردسر نیندازید.

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه

در شروع باید بگوییم که شاید این بخش کمی شما را بابت خوردن نوشابه نگران کند. جالب است بدانید که ترکیبات و گاز نوشابه آن را به یک لوله بازکن قدرتمند تبدیل می کند. 

تمیز کردن فاضلاب با کوکاکولا

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با نوشابه راهی ساده و بسیار کم هزینه برای شماست که برای انجام آن فقط کافیست تا سوپرمارکت محله‌ی خودتان بروید و یک نوشابه تهیه کنید. برای این کار باید کمی صبر کنید تا آب جمع شده در سینک پایین برود.

حالا نوشابه را درون لوله فاضلاب بریزید و ۳۰ دقیقه اجازه دهید تا نوشابه کار خودش را انجام دهد. در انتها از روش سطل آب گرم برای تست و شستشوی نهایی لوله استفاده کنید.

جمع بندی

توجه داشته باشید که این راه حل ها روشی قطعی برای باز کردن لوله نیستند و فقط گرفتگی های سطحی را برطرف می کنند. گاهی نیز این روشها برای باز کردن لوله فاضلاب فقط کار را بدتر از قبل می کنند.

در چنین شرایطی روش های خانگی جواب نمی دهند و باید با لوله کش تماس بگیرید تا با تجهیزات مخصوص به خودش لوله ها را باز کند، چرا که روش های ساده ای که به شما آموزش داده شدند کارساز نخواهند بود و عملاً قدرت از بین بردن عامل انسداد لوله را ندارند. در واقع اگر شدت گرفتگی بالا باشد، انجام روش های فوق به صورت ترکیبی نیز کارساز نخواهد شد.

Opening the sewer pipe by a plumber

هر زمان با این شرایط مواجه شدید باید یک لوله کش مطمئن و خوب را خبر کنید تا با استفاده از وسایل و دستگاه های مخصوص مشکل شما را به صورت کامل حل کند. البته امیدواریم که مشکل شما با همان راهکار سطل آب گرم برطرف شود. 

دانلود فایل پی دی اف راه های باز کردن لوله فاضلاب

در انتها امیدواریم که این مقاله برایتان کارساز واقع شود و مشکل شما را حل کند، با آرزوی بهترین ها خدانگهدار.


با تشکر از اینکه سایت رسمی تولید کننده اتصالات جوشی آریا جام را انتخاب کردید.

نیاز به لوله و اتصالات جوشی و ملزومات لوله کشی گاز دارید؟ به بخش لیست قیمت اتصالات مراجعه فرمایید.

در صفحه قیمت اتصالات، می توانید از قیمت اتصالات مانیسمان و قیمت لوله گاز مانیسمان برای لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی مطلع شوید.

میدانستید برای لوله کشی گاز فشار قوی ، خرید اتصالات فشار قوی استاندارد، تضمین کننده جان و مال مصرف کننده و تضمین کننده اعتبار پیمانکار ساختمان می باشد؟

آریا جام تولید کننده اتصالات فشار قوی استاندارد با برند بنکار آریا می باشد. تمامی اتصالات فشار قوی این کارخانه، دارای حک استاندارد می باشد.

برای لوله کشی گاز روکار ، نیاز به اتصالات لوله سیاه و اتصالات درزدار دارید؟ قیمت لوله گاز روکار و  قیمت اتصالات جوشی درزدار آریا را ببینید و با تخفیف خوب خریداری کنید!

پایین بودن قیمت اتصالات ، در کنار بالا بودن کیفیت و مشتری مداری، از مهمترین علت محبوبیت شرکت آریا می باشد. در کنار تمامی این مزایا، آریا تمامی تولیدات خود را گارانتی مادام العمر کرده است تا با خیال راحت اقدام به خرید لوازم لوله کشی ساختمان نمایید.

میدانستید آریا به عنوان نمایندگی لوله سپاهان و دیگر برندهای معتبر لوله گازی، ارائه دهنده لوله سپاهان گاز، لوله api ، لوله رده ۴۰ ، لوله گازی روکار سنگین، لوله مانیسمان رده ۲۰ می باشد.

خرید عمده لوله گاز از کارخانه های بسیار معتبر تولید لوله، جهت تولید اتصالات جوشی گاز و نظارت بالا بر کیفیت لوله های خریداری شده، باعث شده تا خریداران این مجموعه با خیال راحت اقدام به خرید لوله گازی استاندارد با قیمت مناسب نمایند. لذا شاهد حجم بالای خرید و فروش لوله گازی در این مجموعه هستیم.

در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات لوله گاز فلزی اعم از اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست لوله تولید می گردد. قیمت تمامی این محصولات در صفحه لیست قیمت لوله و اتصالات موجود می باشد.

هر آنچه در حوزه لوله کشی گاز اعم از  لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار، لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی فشار قوی بخواهید، با کیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم است.

کافی است با شماره ۰۲۱۳۳۸۶۳۰۳۰ در ساعات کاری ما تماس بگیرید. یا با واتساپ شرکت ۰۹۳۹۳۸۶۱۵۵۸ در ارتباط باشید.

در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به تولید لوله و اتصالات بیابید.

ویدیوهای صنعتی در حوزه تولید، در صفحه‌ اینستاگرام آریاپایپ قابل مشاهده می باشد.

اتصالات گاز آریا
اتصالات گاز آریا
اشتراک گذاری:
این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *